Sider

søndag den 17. oktober 2010

Æske til julegave-bon´er

Hver jul når der skal købes julegaver, passer jeg på, at gemme alle bon´er, således at gaverne evt. kan byttes uden problemer. Derfor har jeg dekoreret denne æske, til at gemme de (mange) bon´er i. Så kan jeg altid finde den bon, der evt. skal bruges. Passer man på æsken, kan den jo genbruges flere år i træk.
Jeg har brugt en ganske almindelig pap-æske som kan købes i diverse supermarkeder med hobbyartikler. Jeg har brugt papir fra den nye juleserie "Good Old Santa". Det nederste råhvide bånd, de lyserøde roser med "frosting", de små røde roser, og halvperlerne er også fra Riddersholm/Kort&Godt. Ellers er der brugt lidt bånd og pynt fra gemmerne.

Her ses æsken forfra:
Og æskens låg:
Æsken åben:
Og et lille close-up af lågets pynt:
Fortsat god weekend, forhåbentlig står den lidt i kreativitetens tegn :)

1 kommentar:

  1. Vilken superbra idé - kommer att göra en egen ask IKVÄLL! Och du, helt underbart fin, så många vackra detaljer!!!

    SvarSlet