Sider

tirsdag den 16. november 2010

Nytt DT medlem

Hei. :)
Jeg heter Margareth E. Sandbekken og jeg er nytt medlem av Design Teamet til Riddersholmdesign. Jeg håper jeg kan være til inspirasjon for andre og at jeg kan blir en god representant for Riddersholmdesign.
I mitt første innlegg har jeg med to julekort.
Jeg har brukt mønsterark fra Riddersholm juleserier: "Holly And Angles" og "Good Old Santa" på begge kortene.
God Jul tags'en er fra klippearket "Vintage Christmas Tags"
Perlene er fra Kort og Godt, og punch fra Martha Stewart
Tekststempelet inni det førse kortet er fra Stempelglede.
Og jeg har brukt magnet til lukning.
Motivstempelet på det andre kortet er fra Panduro og det er fargelagt med Promarker.



------------------------------------------------------------------------------------------------

Du må gjerne ta turen innom bloggen min http://margsan.blogspot.com/

Ha en fin kveld alle sammen :)

3 kommentarer:

  1. Fantastiskt fina kort! Välkommen i gänget!!! :)

    SvarSlet
  2. Virkelig smukke kort!!! OG velkommen hertil vores dejlige blog :)

    SvarSlet
  3. Velkommen til! og sikke nogle smukke kort.

    SvarSlet