Sider

lørdag den 18. december 2010

Kort med krans og kors.

Her et lille juleprojekt, som endte som et kort. Jeg havde lavet denne lille krans af kristtjørn blade, og da den skulle pyntes bestemte jeg mig for at sætte den på en tag som jeg klippede i papir fra serien Holly & Angles.
Jeg undskylder at billedet blev lidt mørkt.

 Selve tag'en måler ca 18x8 cm, jeg har sværtet kanterne med Distress Ink fra Tim Holtz i farven Walnut Stain, sat tag'en på et stykke hvidt karton, prikket rundt i kanten og syet, jeg synes det er nemmest at få pæne syninger når der er 2 lag papir, og det går heller ikke så nemt i stykker mens man syer. 


Jeg har dekoreret med et stort smykkekors, som findes i webshoppen, samt lidt perler og bånd.


Nederts har sat en swirl, jeg lavet med en die fra QK, et par kristtjørn blade lavet med en Martha Stewart punch, roser jeg har lavet ud af 3 blomster, lavet med retro flower punch, og så har jeg klippet en lille billet ud fra en bort på et af arkene.

2 kommentarer: