Sider

onsdag den 16. februar 2011

Vintagebok og smykke skrin.

Vintagebok.
Jeg har laget et konfirmasjonskort som en Vintagebok med mønsterark fra den nye serien Bello Pastello. Jeg har pyntet med et kors fra Riddersholm, blomster fra Kort og Godt, metallås fra KortHobby og stempel fra Stempelglede.



Og inni ser den slik ut med en tilhørende tag. Mønsterarket inni er baksiden av det jeg har brukt på framsiden.



Smykke skrin
...det er vell rettere sagt en komode.
De nye seriene med mønsterark fra Riddersholm Design er bare helt fantastisk lekkre. Til denne komoden har jeg brukt mønsterark fra serien Bella Rosa, dette er en av tre nye serier som Riddersholm Design har designet for PANDURO. De andre seriene heter Bastian Blue og Bello Pastello. Den Bello Pastello som er designet for Panduro er ikke lik Riddersholm Design's egen Bello Pastello serie, men er i samme stil.
Arket er dobbeltsidig og jeg har brukt begge sider.
Blomstene er fra Kort og Godt og Papirloftet, metalpynten er fra KortHobby, hjertet er en brukket øredobb. Håndtakene er fra 7Gypsies.





Jeg ønsker alle en fin dag. :)

3 kommentarer:

  1. Så underbart vackra, både boken och den lilla byrån! Älskar handtagen på byråns lådor.

    So beautiful, both the book and the small bureau! Love handles on the drawers.

    SvarSlet
  2. These are so stunning!! Really beautiful, love all the little details :))

    SvarSlet
  3. Wauw!! Hvor er det konfirmationskort da bare fantastisk!

    SvarSlet