Sider

lørdag den 16. april 2011

Påske med pynt fra Bello Pastello


Jeg har lavet en lille krans med udstansede blomster, først har jeg taget 3 stk. blomster ståltråd og viklet blomster tape om. Derefter noget silkebånd for at dække det grønne. Ståltråds kransen er derefter bukket om en rund skål, men kun på midten. Den ene ende har så fået et buk og sat sammen så den bliver æggeformet. Alle mine standset  blomster har fået en tur med bonefolderen så der bliver buede blomster, så er de sværtet og  wupti de er klar til at blive limet på med limpistolen. Den lille fugl er også bare sat på med limpistol. Alle blomsterne er standset i BELLO PASTELLO serien.





Så har købt mig et lille pap æg som jeg har malet med en gang akryl maling. Derefter  pyntet med blonder og swarovski sten fra Riddersholm shoppen. Blomsterne er standset med en Martha Steward punch og inden i blomsterne har jeg sat nogle forskellige ting fra en lys krans som jeg har splittet ad i mange dele. Igen er det papir fra serien BELLO PATELLO.
God påske!


1 kommentar: