Sider

søndag den 1. maj 2011

Bryllupskort og konfirmasjonskort.

Jeg har laget to forskjellige kort med samme mønsterark fra Riddersholm Design/Panduro, fra serien Bello Pastello.
Til Bryllupskortet har jeg ellers brukt kartong fra Bazzill, blomster fra Kort og Godt og Papirloftet. Metallpynten er kjøpt hoss KogtHobby. Inni kortet er det en tag til en personlig hilsen, den er stanset ut med dies fra Spellbinders. Jeg har også brukt puncher fra Martha Stewart. Alle tekststemplene er fra Stempelglede, inni kortet er det også stemplet med hjørne swirl fra Kreativ Hobby.









Til konfirmasjons kortet som er en sko m/tag, har jeg brukt tekststempel fra Stempelglede og Kreativ Hobby. Blomsten er fra Papirloftet. Beltespennen er jeg ikke siker på produsenten.

Tagen er i tre deler, den øverste er pyntesiden, den neste er til å skrive en personlig hilsen og den siste er en konvolutt til pengegave.






2 kommentarer:

  1. Sikke smukke ting du har lavet - nogle super gode ideer.

    SvarSlet
  2. What an amazing projects!

    SvarSlet