Sider

torsdag den 23. juni 2011

Pop-Up Umbrella Man

Jeg er ret vild med Tim Holtz die "Umbrella Man" og da jeg så et pop-up kort lavet af Karen Burniston med samme die, måtte jeg bare prøve det samme. Jeg har så valgt at holde kort i lyserøde og brune farver, som giver et helt andet look. Jeg har også brugt masser af glimmer ....lidt for meget vil nogen nok synes. Men nu bliver det sådan.
Jeg har med vilje valgt ikke at overpynte kortet på forsiden. Mest fordi jeg gerne ville kunne se urene i mønsterpapiret. Jeg har sværtet rundt om den udstandsede figur for at symboliserede, at han har stået der og nu er inde i kortet.
Det kan godt være lidt svært at se, men det hele ligger i 3 lag - tekst, viser og figuren - altsammen limet fast til en udskåret Sizzixdie i transparent (Card,Scallop cirkle 3-D pop-up).
Sommerfuglen er en Martha Stewart beklædt med glimmer og urskiven er også en Tim Holtz die. Teksten er Sizzix "Typewriter"

1 kommentar: