Sider

torsdag den 25. april 2013

1. Riddersholm kursus til Scrap-a-Mania: Et foldealbum

Linda og jeg deltog i weekenden i Scrap-a-Mania, hvor Riddersholm Design havde 2 kurser. 
Det første foregik om lørdagen, hvor vil lavede et foldealbum.
Her er lidt inspirationsbilleder fra dagen og fra mit album.
Linda var så heldig at være på Tenerife lige op til, så jeg er sikker på at hun lægger inspirationsbilleder på, når hun er helt færdig med hendes lækre album :)
Vi lavede albummet af serien Fall Flea Market og pynt fra shoppen, bl.a. lækre nye chipboards fra Wycinanka.
Forsiden af mit album ser således ud.
Albummet er bygget op på karton, og afhængig af størrelse og format på billeder så kan der være mange billeder i. Jeg har fået plads til 20 billeder i mit album.
Her er albummets forside lukket op.
Her er endnu et par sider lukket op.
Albummet kan foldes og åbnes på flere måder,og afhængig af hvilken del der åbnes, vises de forskellige lag og fotos. 
Her er alle sider foldet ud og hele længden på albummet er vist.
Dette sæt chipboard fulgte bl.a. med kittet, og det er et af de mange nye som kommer i shoppen:
I får lige et par billeder fra selve kurset også :)
Albummet tager form.
Tak fordi i kiggede med :-)
*Jette og Linda*

1 kommentar:

  1. Et fedt album! - se mit album her:

    http://ettenascrap.blogspot.dk/2013/10/1850-album.html

    SvarSlet