Sider

onsdag den 20. oktober 2010

80 års fødselsdagskort


Her hos os er butikkerne så småt begyndt af finde julesmåkager og slik frem, og jeg er da også selv gået i gang med julekort og pynt, så jeg kan næsten ikke undgå at komme i lidt julestemning. Hvis det skulle passe helt til årstiden burde jeg jo nok have vist jer et kort i papir fra Apples & Flax serien, men i stedet får i et kort i papir fra Vintage Pink serien.
Kortet har lagt længe på mit bord, og blev først færdigt i sidste øjeblik, jeg startede på det lige inden alt det lækre julepapir kom, og derefter gik det lidt i stå.

Til kortet er brugt Vintage Pink Venice, samt et lille stykke Vintage Pink Vanda, og det store A er stemplet på Vintage Pink Vanessa, der er også brugt en blomst fra Kort & Godt/Riddersholm, lidt rhinsten og et par andre blomster, samt knapper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar