Sider

torsdag den 16. februar 2012

Foldet Blondekort

Hej alle sammen

Jeg skal til pige-fødselsdag i morgen og en veninden har købt gaven. Jeg fik en sms af hende om at den var pakket ind i lilla papir, og straks tænkte jeg på Chantilly Dawn fra RD. Det blev til dette foldede blondekort.


Hey everybody

I´m going to a birthdayparty, and a friend of mine have bought the present. She texted to me that the present was wrapped in purple paper, and offcourse I therefore had to make a card with the Chantilly Dawn papers fra RD
I made this Napkin Card

Teksten er et Steve Jobs citat. Jeg skriver næsten altid et digt eller citat i mine kort, men på denne model er der ikke plads inde i kortet, så dét måtte være uden på
The text on the front was said by Steve Jobs. I always write a poem or a saying in may cards, but in this model I had to put it on the front

Kortet delvist åbent

Kortet helt åbent, med skrivefelt
The card open with a place for the text

Ha´ en god dag

Have a nice day

2 kommentarer: