Sider

søndag den 30. december 2012

Happy New Year


Hi everyone
I managed to mess this last challenge totally up. My lovely designers have send me lovely stuff to post and display here, but my mail is down and since it is still Christmas/New Year holiday in little Denmark nothing works right now.
Well I hope my girls will post their lovely designs here so you all can enjoy them.
Maybe be inspired to the last card making this year 2012.
I wish you all a great New Year - and I look forward to see you all here in 2013.
I promise to make some new great paper lines for you to work with.

First I will start January with at trip to wonderful California, where i will be at CHA in Anaheim to see, be inspired, have fun and talk to a lot of creative people.
Linda and I will post from CHA with short news from our crazy tour ;o)

Dansk:
Hej med jer
Det lykkes mig fuldstændig at lave rod i denne sidste udfordring. Mine dejlige designere skulle sende deres indlæg til inspiration til mig på mail - men da min server og mail er nede for 3 dag - og hele Danmark jo "næsten" er på jule/nytårs ferie så er det endt i et rod fra min side.
Jeg laver nu en fin liste her og så må pigerne selv ligge deres indlæg ind når de kan.

Jeg vil gerne ønske jer alle et rigtig godt Nytår og jeg håber at se jer igen her på bloggen i 2013. Jeg lover at lancere nye papir kollektioner til jer.

rst vil jeg i starten af januar drage til dejlige Californien med Linda hvor vi skal besøge CHA messen for at se, inspireres, have sjov og tale med en masse super creative mennesker. Vi lover at blogge korte nyheder fra CHA og vores Crazy tour.






Pia





I made a two calendars using wonderful RD papers.
I wish you happy New Year!!!!






I made a new year card with Tourquise Hills papers.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar