Sider

onsdag den 4. november 2015

Gips og glimmer

Hej
Så blev det min DT onsdag igen, og det bli´r et lidt sent onsdagsindlæg denne gang, både pga. travlhed og wi-fi problemer...grrr.
Nå, men jeg har igen brugt papir fra Newport Beach - just love them!!
Jeg har inket papirkanterne med Distress Ink. Det lyse papir er blevet drysset med Stampendous "Gran-táge" embossing powder, og varmet fra undersiden.
 
Jeg har revet et stykke at det blå papir og limet kanterne med flydende lim, og hældt Glass Glitter langs kanten, og ladet det tørre. Igen PAS PÅ, det kan skære.
Jeg har pyntet med lidt wycinanka og små gipsfigurer.
Det hele er monteret lag på lag. 
Jeg har prøvet at skabe en strand stemning med farverne, det beige og blå, samt gipsfigurerne, som kan bruges som strandskaller/stjerner.
Hele kortet. 

Glass Glitter, embossing og gipsfigurer.
Blomster og gipsfigurer har fået lidt clear Wink of Stella. 

Håber i kan bruge inspirationen.
Næste weekend hjælper jeg til på Riddersholm standen til
Ses vi?
*Jette*

1 kommentar:

  1. Hvor er det flot Jette, jeg er vild med det, og ja vi ses helt sikkert, med mindre et eller andet uheld sker, men det håber jeg godt nok ikke ha ha ha.

    SvarSlet