Sider

tirsdag den 24. februar 2015

Forår og sommerfugle

Hej.
Så blogger jeg et "bare fordi" kort, uden korttekst.
Jeg har valgt Vintage Venture, med de turkise og brune farver - absolut mine favoritfarver!
Jeg har distresset kanterne på papiret og pynten med Distress Ink "Gathered Twigs", og det bagerste kort er tegnet let op med en sort tush.
Kortet er i lag på lag pyntet med embosset spellbinder tag, hjerte klippet ud i "hessian-papir"/Burlap paper, ostelærred og Wycinanka chipboard.
Jeg har klippet et par sommerfugle ud af papiret, og pyntet færdigt med dem, bånd, glittertape, prima blomster og Pearls. 
Håber i kunne lide kortet og blev inspireret til at få gang i forårsfarverne.
*Jette*

4 kommentarer:

  1. Jeg syntes at det er rigtig spændende at der er brugt hessianpapir - den ide ville jeg ikke selv have fået. SUper flot.

    SvarSlet
  2. Et SÅ lækker t kort, men et fedt mix af materialer og detaljer :) :) :)

    SvarSlet
  3. Fantastisk flot kort. De farver er så også lige mellem mine klare favoritter, og så er det nemt at elske det ha ha, men et super fedt kort og lækre ting, du har mikset sammen også.

    SvarSlet