Sider

onsdag den 15. juli 2015

Kort med stitched dies og glitter

Hej.
Her i den danske sommer, er det jo indevejr = scrapvejr ind i mellem.
Jeg har lavet dette kort i mine favoritfarver, i know ;)
Jeg har brugt papirer fra Vintage Venture og Tailgate Marked. 
Alle lagene er standset ud med en rektangulær stitched die i forskellige størrelser. Jeg kan desværre ikke huske producenten, da jeg pakker alle mine dies ud og opbevarer dem i mappen eller i mine Avery Elle lommer.
Hjertet er fra Scrapbook Adhesives, dobbeltklæbende, som har fået lidt Martha Stewart glitter. 
Der er pyntet med ostelærred, silkebånd, små roser, glittertape og halvperler. 
En enkelt lille sort papirclips er sat på forneden.
Det var alt for mig i dag, ha´en rigtig dejlig dag :)
*Jette*

3 kommentarer:

  1. Super flot kort i skønne farver.
    Ærgerligt, at du ikke kan huske navnet på de dies, for de er da skønne :)

    SvarSlet
  2. Hold op hvor er det flot i de lækre farver her. Su gav faktisk lige mig en god ide her, så tak for det, hvor er det skønt med al den fine inspiration man får fra jeres smukke kreationer her indede altid.
    Rigtig god dag alle sammen.

    SvarSlet