Sider

torsdag den 8. september 2011

Summer Challenge.

Nå var det tid for meg å vise hva jeg har laget til "Summer Challenge" som Connie gav oss i sommer. Vi fikk dette bilde som innspirasjon.





Jeg har laget en serie som kan brukes til hygge ute og inne og den består av,
et glass til å ha sjokolade oppi, en te-eske, serviett-holder og et glass til å ha te-lys i.
Alle mønsterarkene og bilde motiv/tag er fra Riddersholm Design. Blondene jeg har brukt er fra
RD Shoppen. De store rosa blomstene er kjøpt hos Nille.



Sjokolade glass.

Til denne har jeg brukt mønsterark fra Bollo Pastello.






----------------------------------------------------------
Te-eske.

Her har jeg brukt mønsterarket "Sala" fra serien Sweet Valerian.




Og her et lite bilde av hvordan te-eska så ut før den ble pyntet.




-----------------------------------------------------------
Serviett-holder.

Til denne har jeg brukt mønsterark fra Bello Pastello 2/Panduro.





----------------------------------------------------------
Lys lykt.

Her har jeg også brukt mønsterark fra Bello Pastello.






Ha en fin dag alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar