Sider

lørdag den 12. november 2011

En ask med The Day Before

Hur otroligt det än kan verka börjar det närma sig jul. November hos oss har varit ovanligt varm, och med ovanligt lite regn så här långt, och med tanke på att löven satt kvar på träden så länge som de gjorde känns det jättekonstigt att vi nu bara är ett par veckor från advent. Hösten, som brukar vara så lång och segdragen, har försvunnit i rasande fart, och snart stundar den tiden på året som jag tycker är allra mysigast, då vi får börja tända stjärnor och ljusstakar i fönstren och börja pynta på allvar.
Det är kanske inte helt fel att börja fundera på julklapparna, eller små presenter att ha med sig till de trevliga små sammankomster man brukar gå på så här innan jul. Själv tänkte jag fylla den hör asken med hemlagat julgodis och ge bort till någon som står mig nära.

Jag har klätt asken med papper från underbara kollektionen The Day Before. Här är en närbild på dekorationerna inne i "bubblan".

Jag vill önska er alla en fortsatt trevlig helg!

//Jenny

3 kommentarer:

  1. Wooow hvor er den bare smuk og den top er da helt fantastisk

    SvarSlet
  2. Fantastisk flot æske, og toppen er bare helt i top.

    SvarSlet