Sider

mandag den 21. november 2011

RiddersholmDesign & Spellbinders combo

Hej
Nu er jeg en stor fan af Spellbinders og af alle de muligheder de giver.
Jeg har lavet dette ornament som kan bruges på juletræet eller måske hænge i et vindue.


Der er brugt den næst største die fra dette sæt og der skal stanses 7 stk.

Riddersholmdesign papir I Believe in santa 7 stk 5.5x5.5 cm stk papir

Diecuts og papirstykkerne falses diagonalt.
Lim papiret ind på diecuts, og lim dircuts side mod side til de har brugt alle 7 dele
Inden sidste og første side limes sammen har jeg trådet en glas-krystal med stærk sytråd og lagt tråden i midten/ryggen af diecuts delene.
God fornøjelse
Gitte

6 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin. Den skal prøves.
    Tusind tak for ide og tut.

    SvarSlet
  2. Wonderful work - I like it so much! Thanks for this tutorial!
    Big hug
    Andrea-Emmi41

    SvarSlet
  3. Hvor flot, den spellbinder har jeg luret på længe, nu må jeg snart have den. v.h. morkaren.

    SvarSlet