Sider

tirsdag den 22. november 2011

Min datters drøm.

Jeg har lavet dette layout med papir fra Chantilly Dawn lækre lilla farver. Vores datter venter på at hun snart er gammel nok til at kunne tage kørekort og det måtte jeg da lige forevige :)
Der er et par ting, der er tyisk mig ved dette layout; jeg elsker sommerfugle og bling. Så derfor skulle der naturligvis også være plads til begge dele.

Der udover gik jeg amok i mine borderpunch..skønt at få dem brugt endnu mere :)


Kan i have en rigtig dejlig dag.


Hilsen

Anette

6 kommentarer:

  1. Hvor er det flot ! Skøn farve ;-)

    SvarSlet
  2. Rigtig flot layout. Lækker farve.

    SvarSlet
  3. Nydelig layout, lekre farger og flott pyntet.
    Klem :)

    SvarSlet
  4. Lækker lækker LO, bare vent Netti der går ikke længe så har du ikke bilen mere. Skøn tekst som altid fra dig.

    SvarSlet
  5. Super skønt layout :)) Lækkert med alle border-punch kanterne, ser rigtig godt ud. Og ja, det er da vist tydeligt at hun glæder sig ;)) Og ja, Linda har ret :D

    SvarSlet
  6. Hvor er det et smukt Lo, Netti. Skønne papirer, lækkert punchet kant og selvfølgelig skulle der en masse bling på;-) Gode billeder af Anna Cecilie.

    SvarSlet