Sider

lørdag den 1. november 2014

MASKULINT MED VINTAGE VENTURE

Så vil jeg vise jer mit første kort her på Riddersholms blog og jeg har valgt et 
maskulint staffelikort hvor jeg har brugt papir fra VINTAGE VENTURE.

Tandhjulene er gipsfigurer som er malet med distress paint og lidt Rub`n Buff.
Rammen er fra Spellbinders og skåret ud i sølvkarton og "ældet" med lidt sort
acrylmaling.




Her kan man se skrive feltet som kan trækkes ud af kortet.




























                                                     Mange scrap hilsner
                                                                  Lisa.

9 kommentarer:

  1. Et rigtig fedt og maskulint debut-kort

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt morer mig lidt over dine flotte mandekort, hvis det ikke var fordi jeg har set dine super feminine kort ville jeg næsten tro du var ved at få hår på brystet, du spænder utroligt vit. hav en dejlig weekend og knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Så flot et kort. Elsker Alle dine fine og rå detajler😊

    SvarSlet
  4. Maskulint helt ud i alle hjørner :) Og tillykke med den nye tjans.

    SvarSlet
  5. Hvor er det et flot mandekort med mange detaljer.
    Det minder lidt om det julekort jeg arbejdede med i går :-)

    SvarSlet
  6. Super over kodylt flot maskulint kort som altid Lisa. Simpelthen bare såå flot. Godt gået og sikken en entre Lisa. Super smukt kort.

    SvarSlet
  7. Det er imponerende flot - især når man ser alle de lækre detaljer, du har kræset om.

    SvarSlet