Sider

søndag den 22. juli 2012

Fuglehus

Jeg har købt et træfuglehus som kan åbnes bag i så det kan bruges som et gavehus, jeg har brugt papir fra forskelligge af de lækre papirer som findes i Riddersholm's webshop, blomsterne er dem som jeg indfarvede i et tidligere indlæg og som sammen med blonder findes i RD's sortimentet.
Jeg har brugt forskellige Martha Stewart punch til taget,vinduet er embosset med hvis embossing, brugt glossy accent fra Ranger på fuglen.




 


 Mange hilsener fra Pia




3 kommentarer:

  1. WAUW det er bare smadderflot Pia, du har virkelig gjort et pragtstykke her, det er sikkert. Jeg er helt vild med dit lille fuglehus her, og at det så kan bruges til andre ting også er bare helt perfekt. Godt gået, det er fantastisk flot.

    SvarSlet
  2. Jeg ka kun sige det samme Pia, det er helt fantastisk flot :0)

    SvarSlet