Sider

tirsdag den 31. juli 2012


Jeg har lavet et posekort hvor man kan putte gavekort / tags med
 hilsner og mange andre godt ting i.
Jeg har brugt papir fra Riddersholm Fleamarket og Huntington.




Jeg har prøvet at standse med min TH die i læder det gik fint
og giver en rigtig god effekt.


Jeg har brugt Spellbinders til at lave
toppen på posen lidt mere spændene med.
Bogstaverne er  fra Tim Holtz "Typeset"


Her er en hurtig og enkelt kort med papir fra Huntington Garden,


Hilsen Linda

2 kommentarer:

  1. super flot posekort og det medfølgende kort er også så lækkert, flot gave indpakning

    SvarSlet
  2. Thank you for any other fantastic article. The place else may just anybody get that type of info in such a perfect manner of writing?
    I've a presentation subsequent week, and I'm at the search for such
    info.

    Feel free to surf to my web-site how to get instagram followers

    SvarSlet