Sider

onsdag den 6. maj 2015



God aften !

Nu har den stået på konfirmations kort i længere tid, 
til de unde mennesker, så jeg har lavet et baby kort / foldekort
til en dreng. Kortet er meget simpelt og lave.
Men med rigtig mange muligheder med evt. rester.
Jeg har brugt papir fra Fall flea Market som har de
skønneste lyseblå farver. Stemplerne som jeg har brugt
er fra Mama Elephant som jeg syntes er vildt søde.
Til sidst er der nogle billeder/Tut hvor nemt det er
og folde kortet.  




Inder i folde kortet, har jeg lavet det som et lille skrive felt.

TUT
3 stk papir 10x10 cm

De foldes på midten to side om side og
det sidste vendes en halv om gang.
Og så limer man det sammen.

Bagefter pyntes det efter hvad det nu skal være til.

På inder siden af kortet er der sat et lille stk. velcro
som lukker det sammen.
Kan i alle have en skøn aften :-)
Hilsen Linda


1 kommentar:

  1. Sikke et fantastisk og sødt kort :-)
    Jeg vidste ikke det kunne foldes på den led og give så mange oplevelser i et og samme kort, meget smukt :-)

    SvarSlet