Sider

tirsdag den 5. maj 2015

Mama Elephant, Lawn Fawn og Riddersholm

Som så mange andre er jeg faldet for Mama Elephant og Lawn Fawn stempler med tilhørende dies, samt de lækre DieNamic border dies.
De giver lige et ekstra pift til kortene synes jeg.
Her har jeg kombineret Mama Elephant "Ella & Friends", Lawn Fawn "Sunny Skies" og DieNamic dies.
Jeg har brugt papir fra Vintage Venture, "Blossoms" og "Pavot", og fra Fleamarket, "Mill Truck",  begge sider. 
 Jeg har farvelagt figurerne med Distress Markers og vandpensel.
Farverne der er brugt er Mermaid Lagoon, Squeesed Marmelade og Ripe Persommon.
Et par udstandsede skyer og sequins er det pynt der er brugt.
Tekststemplet er fra Mama Elephant "Ella & Friends" 
Til "sky-stykket" har jeg først udstandset den buede del. Derefter har jeg lagt det udstandsede stykke i den firkantede die med stiplede kanter, og lavet de lige kanter.
God og kreativ tirsdag til jer :)
*Jette*
 

3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nuser og igen i det her pragtfulde papir i de lækre farver, som vi alle elsker så højt LOL.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et cute kort. Jeg er sådan circa vild med det hele. =0)

    SvarSlet
  3. Et kort man ikke kan andet end blive i godt humør af.

    SvarSlet