Sider

fredag den 22. maj 2015

Vinsel til blonder

En gang for længe siden købte jeg et par stykker af disse i Netto
med blonder på. Tænkte de var fine
og at de kunne blive endnu finere, hvis jeg gjorde noget ved dem


Nu har jeg beklædt dem med Vintage Venture



Stemplet og sat blomster og naller på







Og nu ligger de i denne opsats som står i min vindueskarm



Og det var det sidste indlæg fra mig.
Jeg har valgt at stoppe som designer, da det kan svært at finde 
tid til det.
Jeg er selvfølgelig ikke på nogen måde færdig med Connie´s lækre papir
og ser frem til der kommer nye flotte serier

Så mange tak fra mig
og
Kreative hilsner
STI

2 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte og en rigtig god ide. Jeg har faktisk nogen lignende, de er bare lavet til et minialbum i stedet, så de har bestemt mange gode muligheder for et liv efter også.
    Kommer til at savne dine fine kreationer her, men ønsker dig held og lykke med dit fremtidige virke også.

    SvarSlet
  2. Jeg vil også prøve at gøre lidt ved dem jeg har - tak for tipset og held og lykke fremover.

    SvarSlet