Sider

onsdag den 13. januar 2016

Embossing på kort

Godt nytår/Happy New Year!
Et nyt år står for døren med masser af udfordringer og spændende oplevelser.
Med mit kort i dag, kører jeg lidt i mine favorit-toner....blå og brun, indrømmet :)
Til dette kort har jeg brugt papir fra Newport 
Jeg har håndklippet små bannere i forskellig bredde, sværtet dem og sat dem på forskudt i højde og dybde.
Wycinanka chipboard med teksten "How are you" er sværtet med brun sværte.
Kanterne på mønsterpapiret er distresset, punchet tilfældigt ud med en kantpunch og derefter sværtet.
Enamel embossing pulver er drysset på det blå stykke, og varmet op nedefra.
Lidt brun pearl-pen dots er sat på, rundt omkring på kortet. 
Ink-It blomsterne er duppet med Wax Paste "Chameleon" og embosset med lidt Blue Enamel embossing. 
 
Udstandsningen øverst er også duppet med lidt "Chameleon" was paste. 
Blomster med enamel embossing.
Kortet set forfra. Alle materialer er fra shoppen
Tak fordi i kiggede med :)
*Jette*

3 kommentarer:

  1. Et super flot kort her Jette og lidt af mine ynglings også, så jeg er altså bare helt vild med det du har lavet her. Super smukt arbejde.

    SvarSlet
  2. Et super flot kort her Jette og lidt af mine ynglings også, så jeg er altså bare helt vild med det du har lavet her. Super smukt arbejde.

    SvarSlet