Sider

torsdag den 21. januar 2016

Newport Shaker-card



Shaker-kort

Jeg har brugt design papir fra Newport serien.

Hjertet er udstanset med en die fra Impression Obsession. 
Det mønsterpapir, hjertet er udstanset i, har fået et stykke overhead film limet på bagsiden. 
Diecut med hjertet er sværtet og derefter limet fast på filmen svarende til hullet, hvor det er udskåret.

Her ses, hvordan hjertet er limet ned i hullet fra udstansningen. Jeg har som sagt sværet kanten af hjertet med Distress Ink Pumise Stone. Det giver en god effekt, så hjertet ses tydeligere. 

Her ses overgangen også. Inde bag hjertet er der sat 3D-skum og i hulrummet 
har jeg brugt pailletter og Glitter-Glass.

Jeg har blandt andet brugt Ink-It blomster og Chipboards fra Wycinanka.

 



Et billede fra siden hvor lagene ses. Et par pailletter er limet på kortets forside.

Teksten er et stempel fra et Hero Arts stempelsæt. Jeg synes det passer godt til dette romantiske kort.

Tusind tak for dit besøg her på Riddersholm Design bloggen.

Anne-Mette

4 kommentarer: