Sider

mandag den 18. januar 2016

Layout Little Sailor



 I efteråret var jeg gæstesigner på The paper Crafting og i den forbindelse lavede jeg dette LO.
Jeg har længe været i det maritime hjørne, måske fordi vi bor ved vandet. Så dette LO er lavet med et gammelt billede af vores datter.  Alle papir er fra serien Newport, jeg er så glad for den serie og  elsker de glade farver. 



Jeg skåret en ramme og flosset kanterne og sværtet dem. Oven på den ramme har jeg limet et styk gammelt snor.


Under billedet har jeg bundet et knob af noget tov, og brugt rigtige strand skaller med Glasglitter fra shoppen.







Fiskegarnet som er oven på bølgepap med Gesso, det har jeg klipset på.


Et anker som også har fået en gang Glass glitter og ellers er det bølgepap duppet med  Gesso og er forhøjet med noget pap inden under.





Her kan man se de mange lag.




Materialer jeg har brugt det mit LO
Papir fra Ridderholm Design fra den nye serie Newport - Bølgepap - Strandskaller – Gammelt tov - Gesso - Glasglitter fra Riddersholm Design i sølv og klar - Garn fra Riddersholm Design - Små prismer og forskellige Dies.
Håber jeg kunne inspirere jer.

Linda

1 kommentar:

  1. Super flot og lækkert LO. Jeg er selv ret vild med det maritime look, og det her er bare fantastisk flot lavet med mange fede detaljer.

    SvarSlet