Sider

torsdag den 14. januar 2016

Vintage Venture Cards


Vintage Venture Cards.

Jeg håber, I alle er kommet godt ind i det nye år.
Jeg synes, det er sjovt at lave kort i atypiske størrelser.
Her er kortene lavet i 8,5x20cm. Jeg har i gemmerne fundet matchende kort
og kuverter, og så var det jo egentlig bare et spørgsmål om at komme i gang.

Her ses resultatet. Jeg har primært brugt papir fra Vintage Venture serien.
Dog er det super lækre og meget anvendelige papir med træstruktur fra Tailgate Marked.

Til det første kort har jeg brugt forskellige dies. De nederste er Border fra Cheery Lynn.
Jeg har også brugt en EKsucces punch.

Bladene i kraft karton er udskåret med en die.
Chipboards er fra Wycinanka.

Jeg har brugt lidt Washi-tape i kanterne,og så har jeg påført lidt glitter paste gennem en stencil.
Bånd og Twine er fra shoppen.

Til det næste kort har jeg brugt dies fra Tim Holtz Mixed Media, Spellbinders, Sue Wilson og Memory Box.

Rammen er støbt med stengips i silicone form.

Jeg har brugt Ink-it blomst med en metal charm oveni.

Sommerfuglen er lavet med en die fra Memory Box.

Håber I har kunnet finde lidt inspiration her.
Husk at holde øje med web-shoppen, hvor Connie inden længe lægger spændende nye kurser ud.

Scrap-hilsner fra
Anne-Mette



2 kommentarer:

  1. 2 super fede kort her Anne Mette. De er begge kanon flot lavet og i lækre farver, og jeg er helt enig engang imellem er det bare fedt at lave noget, der er helt anderledes end man plejer, og du har gjort et fint job med de her.

    SvarSlet